Allt är bra här nere i söder! :)

2 kommentarer

Här är allt bara bra! Dagarna rullar på och jag har fortfarande inte pluggat....

Jag har varit på "Göta kanal 3" mamma och tagit mig en photo-promenix med pappa, mycket trevligt! Bion var jättebra tyckte jag! Och många bra kort fick jag med pappa (kommer upp senare, har inte tömt min kamera än).

I gårkväll bestämmdes det att jag skulle åka till norrköping i dag :) Fick träffa både A och C! (överlycklig!)

Annars rullar det på, (tiden går sjukt fort!) i morrn ska mor min och jag ut och slåss på stan, det vankas mellandagsrea!



Fortsätter att lägga upp bilder från mors dator...





ååååå jiingi! (-07)  den där "sinnes-skogs"-grejen som ingen gilla.... men i pauserna var det kul!





Rosapantrarna innan avresan till jingii :)   minnen!



oj oj oj! visste inte ens att denna fanns! Det är nog en syn som inte lär dyka upp innom närmsta tiden... ;P



Ha de bra! kramar! 

 
1 E:

skriven

men Fiffi då du träfade ju mig och R och R som du käner och sen fans det ju fler R och E :)

2 Arthur:

skriven

jag e ju med:) eller ialla fall mitt bakhuvud xD