Hemhemma igen =)

En kommentar

Då gick man upp kl 04.00 i morse, för att ta taxin kl05.15 till tåget. Fick trevligt sällskap på tåget till stockholm för att sedan få lika trevligt lunchsällskap på stationen :) Allt gick riktigt bra! kom ända hem till kl 16.00. Det gick facktiskt ganska fort.

Nu är jag här i alla  fall, efter ett halvår. De har mycket mer snö detta år jämfört med förra året. Har hunnit med att klä julgranen och julhandla, bara att slå in sista klapparna som är kvar att göra. I morrn blir det att svulla i all god julmat och julgadis som mamma och mormor har fixat   =)

Jag ska även se till att jag får åka pulka snart! blev ju aldrig av i hemma i studentstaden... jag får abstinensbesvär snart...

GOD JUL ALLIHOPA!


Just det jag sitter på mammas dator. Hittade lite gamla scoutbilder på mig som jag laddar upp. Ska ju facktiskt snart på hajk =)  ser riktigt mycker fram emot det! Har inte varit på hajk sedan valborg!






Flätor var länge sen...



Den bjuder jag på...








Just det, mamma gav en ganska fin kommentar när jag sa att jag hade tre killkompisar på besök i går:

"TRE kill...  du är precis som mamma"

gillar henne starkt!

 
1 E:

skriven

härligt att allt gick bra i alla fall

god jul hälsa familjen :)

kram