Nu är det jul!

En kommentar

I Lördas var det 90-tals fest :) Behöver nog inte säga så mycket mer än att det var jättekul!





Förfest hemma hos Mi :)  jag fick bland annat hjälp med mitt hår. (sick-sackbena var inte så lätt att göra själv...)



Grabbsen!



S snygg som alltid!



Mi på G!



Han gick även med på att bli sminkad :)   Det blev smink, böjda ögonfransar och frissering ;)



vad tycks?



Även J fick sig lite läppstift :)








Tack för en trevlig kväll!


Första advent var det i söndas :) och jag ägnade halva dn i skolan och försökte plugga...  Det började även snöa :)  På kvällen tog jag mig en långpromenad, riktigt skönt!


I dag har jag suttit på skolan från kl 9 i morse till 17.30... och det harhunnit komma en massa snö sen i gårkväll :)



Sen kom E och hjälpte mig plugga, vilket resulterade i vackra teckningar på tavlan :)



Så här ser en bakterie ut om du frågar mig, Det gröna är gemensamt för alla bakterier och det svarta varigerar, De kan även ha en Kapsel, så nu vet ni de!




Efter ett tag blev E lite iriterad på sig själv och säger:
"men jag har ju läst det här, snart får jag hjärnblödning!"

(Figuren döpte vi till Gustav)



Efter att ha suttit inne hela dagen och pluggat så fick jag energikick av att komma ut i friska luften och se all snö, så det slutade med en snöängel  :)







E och jag har bestämmt att det är stjärtlappsåkning nästa helg! (om det finns snö)





Åååååå Detta får mig att tänka på den gången vi väntade i 2 timmar på mjölkbilen efter en kårstämma i Björs!



Man hade snö överallt efter 2 timmars snöbollskrig =)




Ni ska veta att jag saknar er! Denna tid var helt underbar, med hajker varige helg! <3

 
1 Gustav:

skriven

Tjo! Tackar för den kommentaren, alltid kul att höra att någon finner nöje i det man skriver. :) Ha det gött!