Rubrik

En kommentar

I kväll är det 90-talsfest :). Det var dock svårare än jag trodde att hitta kläder... Ska snart på förfest hos Mi, men tänkte ladda upp  lite efterfrågade bilder  först (och oppas på att jg får insperation på klädsel)




min skola

Helgen innan V-ås åkte jag med lite kompisar till IKEA som jag redan har berättat. Här är lite bilder :)
















Och här kommer lite bilder från filmkvällen hemma hos Ma  :)








Mi och jag fick oss en energikick :)





det var de, nu måste jag rusa... tjingeling badring som tilda brukar säga :)

 
1 Jasmin:

skriven

Hej frida! Åh vad kul att jag äntligen hittade dig!

Hur har du det? Av bloggen att döma verkar du ha det riktigt underbart! Vad är det du pluggar?

vore jättekul att höra av dig! Finns att hitta på min blogg, kollar den regelbundet. Ha det bäst! pussar