Underbar helg!!

En kommentar

I Fredas tog jag bilen söder ut med Ang. Jag skulle nämligen till Absolut =) och hon skulle på bröllop. Riktigt kul att se henne igen! Efter lite om och men med tider och så så gick vi till kåren och träffade trevligt folk!

Lördagen spenderades med lite björköbarn :) jättekul att träffa alla! Det blev fika, skratt, minnen och en massa tillixande innan vi gick till Disco-bowlingen!  Och E, jag van över dig till sisit! Fast det mest imponerade är ju att Absolut bowlade med fel hand och klådde både E och mig :)

Söndagen blev lugn. Spelade bland annat risk med D och S. Det gick facktiskt ganska bra för mig, fram till sista omgången, vilket inte händer så ofta, jag fick även träffa K :)

Sammanfattningsvis har det varit en underbar helg med många minnen! längtar tills vi ses igen! 


Jag har inte så mycket bilder från helgen, eftersom jag använde Absoluts kamera, men här kommer lite bilder i alla fall =)




























(observera att jag facktiskt är röd. Fast detta var nest sista omgången, jag förlorade en del områden på slutet)






På väg hem med trevligt sällskap :)




Precis innan jag åkte fick jag en liten precent av K.




Eftersom folk på facebook har fått en ladda-upp-bilder-från-björkö-mani, så tänkte jag göra det här :)



typisk dag i skolan















Som vanligt får ni säga till om det är någon bild ni vill att jag ska ta bort. Ne nu är det hög tid att jag börjar plugga.... Ni ska veta att jag saknar er! <3

 
1 Lillemor:

skriven

Bröööööööööl! Saknar er också!!!