Snart är det tenta...

En kommentar

I helgen har jag både pluggat men även haft trevliga filmkvällar med S och M :)

Tyveärr har jag inte pluggat så mycker som man borde ( men man kan ju alltid ha pluggat mer än man facktiskt har), så har lite tentapanik, vilket jag troligen skulle ha haft hur mycket eller lite jag än skulle ha pluggat... I alla fall gjorde inte gammla tentor saken bättre... men nu har jag i alla fall (nästan) ett upplägg för mitt pluggande sista dagarna innan tentan =).

Sedan var det denna eländiga skrivare som jag köppte... Har inte fått den att funka helt än, med den kan ju kopiera i alla fall, vilket innebär att färgpatronerna är korrekt isatta trotts mina tvivel =) hoppas innerligt att K kommer i morgon på metodövningen så att jag kan fråga honom! 

 Å på tal om metodövningen så ser jag facktiskt fortfarande fram emot den =) ska bli himmla kul att mata varandra och smaka på bla köttfärssås och spagetti men framför allt timbalkost (stavas det så) och passerad kost, detta eftersom jag har matat folk med det men alltid undrat hur det smakar... Det ser ju inte direkt gott ut, och definitift inte varierat utseendemässigt.

Tänkte avsluta med en bild på mig från scouterna, en från traska och en från björkö =)

Ha det bäst och ta hand om er! <3



bild från jiingi! <3




Bild på mig innan föreställning "på ringar som vatten" (ca sommaren 2005)



bild tagen från fista veckan i ettan på björkö, vi hade sjukamp (eller något såndant)




Blev till och med en vanlig bild på mig (dock är även denna tagen på jiingi)

 
1 sofia:

skriven

Nice