Grymt kul helg!

Kommentera
Då har man bott i staden en vecka. Känns riktigt bra! Har hunnit träffa härliga vipsare, fått iordning i lägenheten, LTD:s kräftskiva i fredas, samt kräftskivan igår, Riktigt kul!

Tänkte ladda upp lite bilder från när jag var hemma i viken mellan flyttarna.






Mammas och min svampplockning slutade i en massa goda björnbär :)






Hjälpte mamma koka kräfter samt att äta dem under kväftskivan med familjen och mormor och morfar :)



Mormor och morfar kom även förbi med de första hallonen från deras hallonhäck, då de vet hur mycket jag älskar detas hallon, och eftersom jag inte kan äta dem när jag är hos mig så fick jag så många de fick tag på <3

hittade även lite andra fina bilder från sommaren:





Nu borde jag ha sovit för ett tag sen. N0lle-p börjar i morrn! ska bli grymt kul! Ska även träffa klassen på tisdag :)






KRAMAR // fiffi