Sytt ovven idag :)

Kommentera


Tjoohopp! Idag var det en kort arbetsdag, slutade kl 12. tog en sväng på stan och fixade glasögonen efteråt. När jag kom hem tänkte jag läsa lite i sista harry potter boken, då jag vill bli klar med den tills på fredag. Slutade dock med att jag deckade i vardagsrummet med boken i knät och sov ca 3 timmar.



Sen har jag även hunnit sy på ovven :) Har inte rbestämmt hur jag ska göra i höst, älskar vips färg, men det är en hel del pengar och tid jag måste lägga ner då. Så därför har jag valt att sy dit dragkedjor på armarna på denna ovve, och så får jag se hur jag gör. Men nu är de bara att laga vissa hål, samt sy dit ett märke som behövde sprettas bort för att få plats med dragkedjan.

Kan fortfarade inte glömma mammas härliga kommentar när hon efter ett halvår fick se min ovve:
"Men den är ju fortfarande vit ju!"



Problemet nu är ju att jag inte riktigt har tänkt till (ovanligt?) så jag flyttar på lördag och har inte börjat packa.... men jag har ju hela torsdag på mig att fixa allt pappersarbete och packa... Så de blir nog bra!






Kramar // fiffi