Flytten klar och jag är glad!

2 kommentarer




Då har man jobbat sista arbetsdagen. Känns lite småkonstigt, men det ska samtidigt bli skönt att va lite ledig innan skolan. Efter sista arbetsdagen i lördags hämtade mamma och pappa mig på jobbet för att sitta i bilen och åka till nya staden, med en billast med saker.  Mamma och pappa fick se lägenheten för första gången. Söndagen fortsatte med en lång bilfärd till sundet för att träffa maria och börja packa och städa. Hela Måndagen fortsatte med städ, slit och packning, Tack mamma och pappa för all hjälp!!! På tisdagen fick jag Träffa både Johan, Maria och Iselinn som hjälpte till med att bära ner allt, Stort TACK!. Grymt kul att träffa er! Kommer att sakna er, men jag får helt enkelt åka upp och hälsa på nån gång! Själv har jag fortfarande träningsverk i armar och ben, men framför allt i låren sen alla trappor.
Efter en Lång bilfärd tillbaka till staden fick jag hjälp av ett gäng underbara människor med att få upp allt, samt att montera ihop möblerna medan jag, pappa och maria lämnade in släpet, efter en del om och men.

Onsdagen spenderades på Ikea samt Ica maxi för storhandling :) Följde sedan med föräldrarna hem till dom.

Har tyvärr inga bilder från flytten i datorn, tror nmligen att jag glömde kameran i lägenheten, men jag hittade lite bilder från när jag och syster senast skulle äta kinamat med mormor och morfar :)










Idag Klarade syster sin uppkörningen och har härmed Körkort! :)
GRATTIS!










Idag Har jag och mamma färgat mitt sofföverdrag, Blev Riktigt bra, bättre än förväntat! Har även fixat småsaker inför de grejerna jag ska ha med mig till ägenheten på nästa tågresa. Och eftersom lollo fyllde år under tiden jag flyttade så firade vi henne med att gå på bio ikväll, Bröderna karlsson, gillade den.

Får se vad morgondagen bjuder på, hämta kräfter, laga kläder, fixa till gardiner och lite annat smått o gott.






Kramar// fiffi
 
1 Anonym:

skriven

Jasså, så jag har klarat din uppkörning asså? ;)

2 fiffi:

skriven

sin skulle de stå