Snart jul

Kommentera
Då var det inte långt kvar till jul, och dessutom till min kommande tenta.... Kan inte påstå at jag längtar efter den, men det kommer vara nice när den är över och julen kan börja :)

Har försökt plugga idag, väldigt ineffektift så jag hoppas på en bättre dag i morrn, då jag även ska börja dagen med att baka scones :) Idag fick jag även kopiera anteckningar från M, vilket var välbehövligt! Tack! Och när jag ändå är på skolan som typ är vid stan, så varför inte passa på att komplettera outfiten till nyår? Avslutade med en myskväll med älsklingen <3

Har även bestämmt mig för att åka på scoutläger nästa år :) Ska bli grymmt kul! har inte vatt på scoutläger på tre år! :O
Jag tror till och med jiingi va de sista lägret :O Det kommer bli grymt kul!

I övrigt rullar allt på, försöker som alltid övertala mig om att plugga, men skolan gör det svårt för mig att övertala mig då detta ämne är väldigt flummt, men det ska gå!



Det var nog allt, har tyvärr inte laddat in några nya bilder, men hittade denna på fb, så varför inte lägga upp den här. Ha de gott och dröm sött. God natt!









KRAMAR // fiffi