Det var ett tag sedan

Kommentera

Har varit hemma i min egen bostad ett tag nu. Har hunnit med att knega med en rapport, och i dag har förberedelser till morgondagens opponering gjorts...

Förutom det har jag hunnit med två filmkvällar, sytt på ovven, varit på sjukan igen, befann mig även på en ytterst liten del av fadderutbildningen =)   Riktigt kul! så nu är juag sjukt pepp!

I morgon väntar belöning för sista tidens möda :) God mat och En Fyra För Tre, med M :) kan de bli bättre en onsdakväll?

Innan jag somnar tänkte jag ladda upp lite bilder från när jag var hem hemma.



Eftersom ingen ställde upp som tomte fick jag den lotten



Älskade Underbara syster! <3

Blev en omgång traditionell kanasta :)



Julegranen utomhus :) mys!

 

Pappa och jag tog oss en photo-tur :)







Nedan kommer bilder från nyår :)



<3



SKÅL!



Riktigt kul at träffa dig igen!

Bilder från hajken kommer senare, för nu skulle jag ha sovit för länge sen....

GOD NATT och sov sött allihopa!