Lördag hela veckan, eller nästan i alla fall

En kommentar

Länge sen sist. Haft fullt upp med nollningen. Helt underbart kul men massa härliga nollor och trevliga faddrar! Skiweek som stod på tur var riktigt kul! Fick testa att åka utförsåkning, riktigt kul! Även festat en del på sista tiden. :) Måste bara säga att jag är stolt över våra nolloor! Vilket bra gäng de är och vad de hittar på mycket kul ihop! De drar även med mig på grejer vilket uppskattas :) Gick även på kåren i ovven i går, vilket jag ska fortsätta med, folk känner igen en och nya människor börjar prata med en =)

I dag har det varit en jättekul introsittning, Tack arrangrerna! Träffat en hel del trevligt folk och bara haft det kul! kan de bli bättre?

Nästa vecka lär jag dessutom åka till Absolut, vilket jag lägntar något enormt till!



E och jag var ute och tog lite bilder då det var så extremt kallt :)



God natt!

 
1 E:

skriven

Finna bilder under träden ser härligt ut just nu här nere så står termometern på -25,5 grader och inne 18

kram