Då var man hemma i huset igen :)

Kommentera


Skönt att träffa familje igen faktiskt. Riktigt kul!



Har laddat in en hel del bilder i datorn nu, så tänkte ladda upp lite diverse från maj och frammåt.



fick fina rosor av familjen på min dag i maj



Umgåtts med Maria och hennes dotter! grymt kul! kommer värkligen sakna er i sommar! (för övrigt hennes 3-åriga dotter som tagit och komponerat bilden med min systemkamera, inte illa måste jag säga!)

Innan jag åkte hem hann jag även med en grymt rolig sittning med 60-talstema, födelsedagsfest, kajakpaddling och att testa äta sushi med Ellen och Linus :)




Ellen tyckte även att det såg väldigt kul ut när jag åt, då jag envisades med att lära mig äta med pinnar, det gick väll sådär får man nog säga, men efter mycket om och men fick jag i mig maten i alla fall :)








Resan hem är ganska lång, men med trevligt sällskap och med hjälp av bil gick det riktigt bra (och man fick med sig grymt mycket prylar hem) Nu har jag dessutom lämnat in sista kompletteringen som vi fick precis innan hemfärd, känndes ganska tungt, men som sagt nu är den inlämnad, så håll tummarna för oss (för vi är tröttapå rapporten nu ;))







Hälsade på mormor och morfar när jag kom hem, de vet minsan hur man ska fira att man är på hemmaplan igen :)



De e nått med mig och ta kort på blommor.... i alla fall, denna är tagen i mormor och morfars trädgård :)



Fick ännu fler fina rosor i efterhand :)



Mys med syster :)



Har hunnit hälsa på teater traska :) Helt underbart att träffa folket igen! Blir jättesugen på att spela teater igen! Det är även tack vare dem har jag fått tillbaka östgötskan



Fick träffa både Thina och Luva =)





sista traska bilden för denna gång, söta ni är!

Syrran och jag har även firat 38 år :) Riktigt trevcligt! Tack alla för en underbar helg! (Har dock inte fått bilderna från helgen än). Jag följde även med en sväng till Västerås :) Och längtar redan tills jag ska dit igen.





Oj blev ett långt inlägg, men men ha de gött!




//Kramar fiffi