Nu är det inte långt kvar

En kommentar
tills första året på utbildningen är avklarat, lite läskig kännsla faktiskt, men grymt skönt!

I helgen har jag umgåtts med grymt mycket trevligt folk! :) Hade fadderutbildning i lördas, riktigt kul, särsilt att träffa alla peppa faddrar.blir dock besviken på folk som inte gör de dom säger att de ska göra pga att de festade natten innan.

Pratade med min reskompis idag. Åker hem en dag tidigare än planerat. Ska bli skönt, saknar klimatet i söder, med varma vindar och klippor. Tänkte lägga upp lite bilder från sommarstaden.



Saknar detta!



Bild tagen på vandringen jag gjorde rund gränsö, blir helt klart en repris på den!



Taget på kajakhajk! på tal om det, jag har hittat aktiva roverscouter på campus, så på lördag ska vi iväg och padla :) ska bli grymt kul! något jag har velat göra jättelänge!



hittade den här bilden på datorn, syster tog den för två sommrar sen.

Snackade med Luva i går på telefon, riktigt kul! blir helt klart att hälsa på traska! och i sommar ska jag även till linkan  och se luva spela teater :) 



Traska







Snart är inte södra Sverige säkert längre, men jag kommer samtidigt sakna folket här i norr! grymt mycket!

Kramar fiffi
 
1 Heinrich Flimmer:

skriven

HAAAJK!!!