N0llningen fortsätter....

Kommentera
Som sagt tog VIPS N0llning slut i söndas, men inte slutar jag för de inte , då LTDs N0llning fortfarande pågår :) Var på julgasq i måndas och igår hälsade jag på på vingasqen. I morgon avslutas det med LTDs N0llegasq, längtar verkligen!

I övrigt rullar skolan på (medan jag bara blir tröttare och tröttare...). Måste Säga att alla är underbara! Riktigt kul i skolan och vart man än går så är det alltig någon trevlig människa som bryr sig och snackar med en.

Absolut fick även inbrott i sin bil, så har hjälpt till lite med den. Var även kul i hennes korridor.
"vad ska du göra ikväll?"
svar "vet inte riktigt va hemma och ta de lugnt"
"bra då skalar du potatisen"
Tack för god mat!!

Imorrn blir det även att fixa en del ärenden, men framför allt träffa pojken min som varit sjuk i veckan! <3




Phösarna



Under sittningen fick jag häftat som Phösarna gjort speciallt, alla fyra hörnen var nämligen ihophäftade, och så stod det "lycka till, Phösarna". Sedan fick jag även vitlöken i gröten :)



Vi insåg att vi saknade en mistel, men de va lätt ordniat. Jokern och igelkotten testar den.



Förut lade jag alltid upp gamla bilder i slutet av varje inlägg... Så varför inte en bild från absolutes korridor med singstar från  mitt första besök i denna staden.


God natt!





KRAM // fiffi