Hej hopp i vårvädret! :D

Kommentera
Det var på tok för länge sen jag skrev något här. Har helt enkelt inte haft tid. Men jag trivs grymt bra på praktiken och alla är jättesnälla! Har satt PVK och tagit blodprov :) Idag är det seminarie, så önska mig lycka till!

Övrigt som hänt i skolans värld är aatt jag fick VG i förra kursen som vi läste, vilket innebär att jag nu inte har någonting inne på rättning och att allt är godkännt! :D (Jag = Överlycklig)

Efter seminariet idag blir det att ta en sväng på stan, sova lite för ikväll blir de fest med absolut och singstar! :D Ska bli grymt kul att vara lite extra social :)

I övrigt har vädret varit underbart! Har dock haft praktik så solen har inte nått bleka mig så mycket som jag hoppats, men det är härligt väder! Så jag är Nöjd!

Ska väll även piffa upp inlägget med en bild (blir dock en gammal så jag sitter vid "fel" dator)






Om jag minns rätt är bilden ovan och den  nedan från en av mina vandringar i sommras. Längtar verkligen till dessa!



Saknar hajker, men det är inte så många dagar kvar till lägret nu, närmare bestämmt 88 dagar.



Hoppas ni har det bra!





KRAMAR // fiffi