Härlig helg!

Kommentera
Blev att slava i fredas, riktigt kul! lagom mycket att göra och riktigt härliga människor!

Blev mestadels att sova i går och ta igen sömnen efter slavningen. Men han iallafall med lite schlagerschlakt med underbara människor!


Idag har jag bara slappat och tagit det lugnt. Lagt in lite recept på datorn, virkat (lite) och ätit sushi :) Min underbara pojkvän har testat olika varianter av sushi idag, helt underbart!


En sak som e rörigt och jobbigt nu är dock sommarens läger, en massa strul! men de löser sig, och jag vet ju att det kommer bli kul i sommar men just nu känns det himmla långt bort..

Tänkte lägga upp lite gamla scoutbilder för att få lite scoutkänsla :)





Choklad i banan! Från en av alla underbara Idet-hajker!



Bilden ovan och nedan har Henke photat under första hajken som ingick i mitt projektarbete på gymnasiet.
Underbar hajk! Underbara människor! och jag älskar bilderna!





När jag letade efter hajkbilder snubblade jag även över mina bilder från student-balen. Så varför inte lägga upp en av dem? Skulle faktiskt vara kul att gå på nån scoutbal i höst/vinter, och få använda klänningen igen. Problemet är att jag tror den är för stor... Har nämligen lagt om kosten en del så nu är det oftare matlåda, massor med frukt och knappt nåot småätande :) Är riktigt nöjd :)






Men men nu är jag grymt trött, så jag ska väll gå tillbaka till att slappa/småsova :)

Ha de gött!





KRAMAR//fiffi