Ännu en dag... :)

Kommentera
Det var länge sen jag la upp lite nya bilder, så jag tänkte att det var dax för det nu. Så här är några bilder från superhjältesittningen :)











Det tog lång tid innan gafflarna kom till bordet, men hungriga gäster hindras inte av det, en kniv räckte gott och väl :)





Ett gäng hjältar :D





Idag började dagen med att se en massa snö falla från himmlen när jag steg upp. Men så fort cykeln rullade mot skolan så slutade det :D Tillsammans med jenova granskades ett PM inför opponeringen imorrn. På hemvägen blev det att handla mat, boka tvättid och nu sitter jag här och ser på TV, bloggar och tvättar emellanåt.

Har fortfarande inte bestämmt mig för vad jag ska göra i helgen, är grymt lockad av att bara va hemma och ta det lugnt. Men samtidigt vore det kul att åka på hajk med scouterna i hemtrakterna. Får fundera vidare. Borde dessutom plugga farmakoterapi... Men med de löser sig.


Tänkte ladda upp en liten bild från i söndas när jag och kotte/bäverscouterna var i pulkabacken. En värmande mugg te satt fint i den kalla backen kan jag säga. :)







KRAMAR // fiffi