Officiella sambon :D

2 kommentarer
Idag är dagen då jag folkbokförs i samma lägenhet som min nuvarande sambo :) Detta har firats med semlor Mmmmmums!

Igår lämnades även nycklarna till förra lägenheten in, en frihetskänsla faktiskt att inte behöva åka och kolla den.

Ikväll blir det att ta det lugnt, imorrn blir det nämligen upp tidigt för då ska jag på ledarhelg! :)

Annars har det inte hänt så mycket, med än städning och dylikt. Men i söndas gjorde jag och hjärtat egen sushi, Riktigt Gott! Blir garanterat fler gånger! (kommer bilder senare)

Måste dra till min pizzadeg, och så väntar tvätten...









Kramar // fiffi
 
1 Drillemor:

skriven

SV: Å, tack så mycket! Haha, du får säga till om du behöver virktips ;)

Jag jobbar vidare med drillen, och sedan händer inte så mycket mer... funderar fortfarande på vad jag ska bli när jag blir stor.

Läste att du blivit sambo och allt, verkar som att det är bra tider just nu? :)

2 Drillemor:

skriven

SV: Låter toppen! :) Du har inte allt för lång tid kvar på utbildningen heller va?

Alltså, jag vet fortfarande inte vad jag vill göra! Det börjar bli irriterande. Måste börja söka lite jobb nu, annars blir både mor och jag galen... ;)