Härlig Helg Med Släktkalas

Kommentera
I helgen åkte jag hem till pojken min. Blev hämtad på stationen av pojkvän och svärfar. Innan hade de varit duktiga och sågat sönder soffan som skulle kastas för att göra platts för den nya. Grejen är att nya soffan inte kommer förrän i slutet av veckan vilket innebär att hjärtat mitt endast har en luftmadrass i vardagsrummet om han vill se på TV eller film (tycker faktiskt lite synd om honom). I vilket fall så bars soffan ut i lördas. När släpet var lastat hittade svärmor min Mp3 som varit borta i ca 3 veckor :D Den hade lekt kurragömma i soffan och överlevt sågarna och leveransen ner till släpet för att sedan ge upp kampen och låte mig lyssna på bra musik :D




Så här såg vardagsrummet ut, och tro det eller ej så blev jag glad. Tänk arbetet de la ner (TACK!) och dessutom blir det en ny soffa :)


Efter detta blev det släktkalas med älsklingens släkt :) Kul att träffa alla! Tänkte bjuda på lite bilder. Säg till om jag ska ta bort någon bild så fixar jag de.






Jag och N passade på att plocka smultron och hallon längs vägen. Gott, härligt och somrigt!



N lär morbror att man har bilbälte (stolbälte?) när man sitter i en plaststol.



Blev en del bad. Tyvärr glömde jag badkläderna :( Men mer eller mindre badade nog de flesta som följde med till stranden




Tack alla för en härlig dag med god mat och trevligt sällskap!



Tidigare i veckan plockade mamma och pappa jordgubbar på självplock. De hittade detta underbara exemplar som jag gillar!





Jordgubben fick avsluta lite somrigt. Nu skriker john blund på mig att det för länge sen var dax att sova. Så god natt gott folk!



KRAMAR // fiffi