Mera Mera Plugg...

Kommentera
Aldrig tar detta pluggande slut... Har försökt plugga hela dan, lyckades lite i morse, men sen var det bara tack och hej till all koncentration... Diskberget är i alla fall borta och tvätten (efter mycket om och men, och några fula ord) klar. Blev ett mysigt slut på dagen med älskling och plankstek :D

I onsdas blev min studiegrupp klara med alla seminarieuppgifter i denna kurs (som det är tre veckor kvar av) :D Så nu är det bara hemtentan kvar (som jag måste börja med snart). Efter det blev det stan med Jenova, och det kunde inte bli bättre än att jag bara hittade saker som jag skulle ha :) vårskor, paket, (ej lika viktig marakas till ovven), mediciner, Jeans mm. Jeansen var lite roliga, eller i allaf all hon i kassan. De kostade 399, men helt hux flux säger hon att jag har 100kr rabat, men varesig jag eller Jenova fattade varför, men jag tackade inte nej :D

Måste även säga att det är tackvare min underbara pojkvän som jag har lyckats komma igång och plugga till omtentan. Han säger till mig att plugga och gör allt han kan för att jag ska plugga, medan jag kommer med undanflykter. Du är verkligen underbar älskling! Vad skulle jag göra utan dig?





<3



Våren har kommit till stan så nu drömmer jag mig fram till en varm sommar utan plugg och härligt väder!






KRAMAR // fiffi