trött....

Kommentera
Idag vaknade jag tidigt vilket underlättar om man inte kan allt man ska till morgondagens tenta.... men icke... kom till skolan och var pepp på att "idag ska jag ta mig tusan sitta hela dan och får in sista kunskapen så att jag klarar tentan imorn!"

Satte mig i ett grupprum på skolan, och höll på att somna... Gick till kåren och höll mig vaken, men fick inte så mycket gjort. Så då bestämmde jag mig för att sätta mig i biblioteket en timme och sen gå hem och sova. Men kom inte ens så långt, kom till biblan och insåg att det är ingen idé :( Så nu är jag hemma och ska sova en stund och hoppas i varenda cell i min kropp på att jag pallar att plugga lite sen, för imorn SKA jag klara TENTAN!!!

Så håll tummarna, för  den här tentan är inte på min sida...





Denna bild beskriver verkligen hur det känns att vara student emmellanåt...
(Bild från gymnasiet)




Längtar verkligen till sommaren nu!

Sommar, sol, bad, värme, hajk, vandringar, LÄGER (!), och förhoppningsvis ingen tenta att plugga på :D





Åh, saknar mina sommarvandringar!





Kan de bli bättre?



Underbara solnedgångar



HALLON!



Jag och syrran från i sommras! :D



Hade bra! jag ska sova nu och hoppas på att kuna plugga lite senare. Håll tummarna för mig, det kommer behövas!



KRAMAR // fiffi