Trött morgon

Kommentera
Är grymt trött. Har gått upp 04.30 för att kunna ta tåget kl 06.10 till praktiken. Känns ganska konstigt att halva praktiken har gått när dagens arbetspass är slut. Det har gått jättefort och varit grymt kul!

Jag har pendlat denna vecka. Det har faktiskt gått bra, men det är lite (mycket) tråkigt att jag jobbar kväll onsdag och torsdag nästa vecka (jag och min bättre hälft fyller ett år då).

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... Känner mig mest bara trött nu i skrivande stund, men de lär gå över när man kommer till praktike.

Jag ska testa att baka tårta när jag kommer hem också, för i morn blir det tårtkalas med svärföräldrarna. Det roliga med detta tårtbak är att det är en tårta som (när jag bodde hos mina föräldrar) oftast slapp fixa allt för mycket med då marängen gärna går sönder... Men det ska nog bli bra :)

Just det jag måste även investera i lite träningsprylar innom kort, baddräckten börjar falla sönder (en söm har börjat repa upp sig). Sedan var jag på box igår och insåg ett problem, jag har boxat för mycket så att jag har blivit starkare vilket innebär att när jag slår på mittsen så viker sig fingrarna på grund av att de inte orkar hålla imot mitt "starka" slag. Så nu ska jag investera i ett par box-hanskar som passar mig (friskis hanskar är lite för stora vilket skulle kunna påverka) och funkar inte de så får jag dessutom börja tejpa händerna.  Sen ska jag väll försöka träna upp fingrarna lite också, men vi får se när det blir... kanske i sommar?


Ne nu är det dags att göra iordning matlådan och dra till praktiken.

Ha de gött alla!



KRAMAR // fiffi