Förträff inför world scout wambore

Kommentera
Nu kommer det komma en massa bilder. Tänkte börja med detta inlägg från förträffen inför world scout jambore, där jag och mina medledare fick träffa våra scouter för första gången.

(Om det skulle förekomma bilder på folk som inte vill va med är det bara att säga till)




Första utmaningen för scouerna var att laga creeps på stormkök. Inte det lättaste kan jag säga.





En blivande creeps :)





Bilden ovan är en bild på min patrull. Jag blev så himla glad när någon i patrullen sa:

-"Det går sämst för oss, men vi har i alla fall roligarst"

Då kände jag att jag hade fått helt rätt patrull :)



De där med pankaksvändning var ju inga problem i alla fall ;)



Av någon anledning blev ett x antal creeps väldigt formbara, vilket ledde till denna filur. Vad var det ni döpte den till? Göran?



Vad är en förträff utan information?



Samarbete :D



Till sist bjuder jag på denna bild. Tog nåmligen bild på alla scouter. Sedan insåg vi att det kan va bra med varsin bild på oss, så här är bilden på mig.





KRAMAR//fiffi