Mycket som hänt på sistone :D

Kommentera
Tänkte lägga upplite nya bilder för en gångs skull :) Jag vill ha en vattenstämpel på bilderna jag lägger upp, förut har jag gjort det en och en, men tack vare min underbara pojkvän (och datageni jämfört med mig) blir det mycket lättere och snabbare att fixa det =fler bilder på bloggen :)

Tänkte till att börja med att uppdatera lite. Det kommer att komma bilder från world scout jamboree, men inte idag. Däremot så kommer bilder från min och älsklingens semester, dvs. vår vandring :D. Jag var på hajk för ett tag sen med gamla bsj. Det var grymt kul att vara tillbaka! Jag, hjärtat och paddan har även varit på en härlig vandring (med svamp längs vägen) kommer bilder på det senare.

Nu senast var jag hos syster min. HELT UNDERBART! Första gången jag hälsade på henne sedan hon flyttade hemmifrån. Hon har hittat en mysig etta i hennes nya stad. Fick en jättemysig helg hos henne!

Har även varit ganska kreativ på sistone. Jag började virka en giraff i somras. I går blev den klar. Inte helt perfekt (men vem är perfekt?). Riktigt kul att avsluta den. På tåget till syrran började på en virkning av en balleringa-elefant, som jag tidigare köpt garn till, men den var då för svår (i våras), men tackvare giraffen har jag nu blivit bättre på att virka, så nu var det inga problem med elefanten :D Kommer bilder på dessa senare.

Förra helgen när jag och hjärtat var och storshoppade så inhandlades bland annat tyg till en sittpuff som jag blev inspirerad av på denna blogg. När jag hälsade på syrran köpte jag även tyg till ett lapptäcke som jag länge velat sy sedan jag såg en på samma blogg som ovan. Så nu får vi se när jag ska hinna med allt, men kul ska det bli!


Här kommer lite bilder från hösthajken med bsj :D



spisen rykte en hel del innan den blev varm. Vi fick i alla fall ut röken innan  vi skulle sova där.



Morgonen var dimmig och riktigt mysig.



Mysig morgon med frukost ute i det fria över öppen eld :D



Gillar verkligen denna bild. Gillar ljuset, disken och L:s pose. Den blir mysig på något vis.







Det blev smugglarjakt för juniorscouterna och jag fick hoppa in som ledare (och efter lunch sheriff). Tycke om detta äppelträd som gömde juveler i närheten av sig.



Happy face :D



Lyckades få en hyfsad bild på denna groda. Tyckte den blev fin.


I kort var det en lyckad helg med en massa kul, och framför allt träffa härliga vänner som jag inte sett på ett tag. Känndes som gamla tider. Måste helt klart göras om.



Nu blir det lite bilder från min och älsklingens vandring i somras.




<3



Det blev 18km med härligt väder :) Vi började med en av de första etapperna på bruksleden. Lite tråkigt bara att det var mycket asfalt, men det gick så bra ändå :D



Det blev en hel del fina bilder.



Jag och mitt hjärta :)



Blev en riktigt lyckad dag!





Det var allt för idag tror jag.


KRAMAR//fiffi