Pysslig på sisstone :D

En kommentar
I onsdas gick jag och E på en promenad och hittade en pysselbutik som jag helt missat innan. Där hittade jag två stycken ramar. Tänkte överaska hjärtat lite. (Så jag har facktiskt inte bara virkat)

Just det en sak till, jag har inte bara ägnat mig åt min kreativa sida. Jag och Jenova har idag skickat in vår c-uppsats inför slutseminariet :D Så nu är det inte långt kvar! :)

När man kommer hem för att hjälpa till med avloppet som vi kommit överens om, så har sambon min redan gjort det. Tack!



KRAMAR//fiffi

 
1 Lilly:

skriven

SV: Hm... Verkar som att "omgång" är samma som varv och då borde steg 14 alltså vara att virka 20 varv utan ökningar. På steg 15 så minskar man under ett varv och gör sedan ett varv utan minskningar osv. Trooor att det blir rätt då ;)