Lite uppdateringar

6 kommentarer
Jag har insett hur dålig jag är på att uppdatera bloggen. Men i vilket fall tänkte jag uppdatera lite vad som händer och sker.

Minns inte riktigt allt jag har gjort sedan sist, men jag har mest skrivit C-uppsats med J. Var lite segt i början, men efter gårdagens handledning så känns allt bättre :D Vi har nämligen kommit en bit på vägen och plockat ut våra nyckelfynd :)

Förra helgen var jag även hos svärföräldrarna :) Riktigt kul! Dels var det marknad, vilket innebär att vi har god korv hemma. Vi plockade även en massa svamp. Och framför allt fick man träffa svärföräldrarna, min svägerska och hennes barn och pojkvän :D Lyckad helg måste jag säga!

Jag har även börjat dansa vilket är helt underbart! Längrat tills nästa danspass =)

Igår blev det att träffa absolut, vilket var riktigt nice! Blev en sväng till kåren också. Och idag blev det en slappar-dag. Har bara tagit det lugnt och gått en promenad på 75 min med avslut på sushibar och köpte även frukt på ica till kvällens fruktsallad. Avslutade en nice dag med en myskväll med mitt hjärta och fruktsallad.

Har fortfarande inte fixat bilderna.... Men någon gång kommer de, jag lovar!

Tills dess blir det några gamla godingar..



Jag och syrran förra sommaren.



Träffade dessa godingar på lägret i sommras, och nu planerar vi en hajk för hösten :D



Lite ego får man vara va? Bild från när jag bodde i norr. Saknar er där uppe! Men nån gång i höst ska jag ta mig upp och hälsa på!



Å, jag minns när hjärtat hade varit på resa och kom hem med denna till mig :D



oj detta var en riktigt gammal bild, det är jag i mina scenkläder för en massa år sedan. Saknar teatern och traska!


Ne nu ropar John Blund på mig, är väll dags att stämma in i hjärtats snarkningar.

God natt KRAMAR // fiffi
 
1 Drillemor:

skriven

Kul att höra att allt är bra! Kul att du börjat på dans! :D

2 Drillemor:

skriven

Det blev många kul på rad, men kul är bra! ;P

3 Drillemor:

skriven

SV: Tack! :D

Jag gör fortfarande inte allt för mycket... drillar en del och har ett par grupper, och i helgen var det träningsläger med hela musikkåren. Innan jag funderat klart på vad jag vill bli kommer halva gamla klassen vara färdigutbildad! ;)

Giraffmönstret var himla långtråkigt, men blev helt ok när den var klar. Du får fixa en bild sen när den är klar!

4 Drillemor:

skriven

(hm, kan bli dubbla kommentarer nu...sidan bråkar)

SV: Tack :D

Här händer inte mycket som vanligt! Drillar en del och har ett par grupper, och i helgen var det träningsläger med hela musikkåren. Innan jag funderat klart på vad jag vill bli kommer halva gamla klassen vara färdigutbildad! ;)

Giraffmönstret var himla långtråkigt, men blev helt ok när den var färdig. Du får fixa en bild sen när den är klar!

5 Sanna:

skriven

Frida :D.

Är allting bra med dig?

Vad är det för dans du går på?

Kram Sanna

6 Drillemor:

skriven

SV: Haha, klart att ett fiffiproblem ska ha en fiffig fiffilösning! :D

Jo, det är inte lätt att chansa heller, och svårt att bestämma sig för vad man i så fall ska chansa på... paradoxalt värre!