"Ledig Dag"

Kommentera
Då var första praktiktiden klar, dvs Primärvåredn två veckor. Har  sett och lärt mig mycket! Det har verkligen varit roligt! Men nu gäller det att fortsätta plugga...

Kan även berätta att hallen är klar (äntligen!). Ni kan se den nya färgkombinationen nedan, när hjärtat  fixade hyllorna.



Att ha en händig pojkvän har visat sig vara riktigt bra att ha nu när vi har renoverat, hur skulle det annars ha gått?



Eftersom vi flyttade i jultider så blev det att baka pepparkakor efter jul. Och jag var som vanligt upptagen med plugg och annat så älskningen min fick baka själv (TACK!). Men borgen blev till och det fanns även deg kvar till några pepparkakor, vilket blev en glad överraskning då det inte är någon hemlighet att pöjken min älskar pepparkaksdeg.

Så det blev en riktigt härlig dag när min svägerska med familj kom och hälsade på :D





Busfrön både på bilden ovan och nedan ;)





Ska man äta pepparkaksborg så ska man :)



Idag bjöd dagen på anställningsintervju, promenad med tösen nedan och en städning i köket. (hoppas jag orkar damma övriga lägenheten också). Kan det bli bättre än att ta en promenad med denna glada tös? Blev en hel del fina bilder (enligt mig i alla fall).







Ne nu ska man väll gå å städa och sedan virka lite :D Ha det gött!




KRAMAR // fiffi