Bokkris

En kommentar
Håller på att närma mig slutet på min bok som jag håller på att läsa, som är nummer två av tre böcker i serien. Då det tog flera år mellan att jag läste första och andra boken tänkte jag att man kanske skulle införskaffa sista boken och läsa den direkt. Men när jag kollade runt på nätet hittade jag inte boken med samma stil på omslaget som mina övriga böker. Och dessutom var de slutsålda. Gick till en bokhandel som uppger att boken är slut på förlaget och att den inte finns att få tag på :S Helt plötsligt blev jag inte riktigt lika kräsen. Men tack o lov tipsade personalen på bokhandeln om bokborsen.se. Där hittade jag en bok som enligt beskrivningen var i nyskick bortsätt från ett märke från en klisterlapp... Så jag hoppas att boken är i bra skick och att den kommer hem i brevlådan innom kort :D
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi
 
1 Nottin:

skriven

Fanns den inte på bibblan då?