Midsommar

Kommentera
Jag hade tänkt vandra på en ö i närheten. Men när jag insåg att deras så kallade vandringsled endast var 2200 m lång var inte idén speciellt lockande. Som tur är har jag en underbar pojkvän som alltid finns där för mig i vått och torrt. Han tog med mig på en cykeltur i picknick anda. Kan inte annat än att Tacka för denna fina stund.
Älskar dig!
 
 
 
Jag fick göra mig en blomsterkrans.
 
 
Underbara sommar.
 
 
 
 
Ne nu är det hög tid att sova. I morgon är dagen med stort H, det är nämligen dags för HAJK med järgänget!! Som jag har längtat!
 
När jag tidigare i kväll packade kollade jag igenom lådan med scoutminnen. Helt otroligt vad mycket kul man har haft och så många hajker och äventyr man varit med på. Inte konstigt att man har en konstant längtan efter Hajk, Läger och Järngånget!
 
 
KRAMAR // fiffi