Produktiv.

En kommentar
Nu var det länge sen jag visade vad jag har virkat. Så här kommer lite bilder.




Syster min önskade sig en randig giraff i födelsedagsprecent. Hade inte tänkt göra någon mer då det tog ganska lång tid senast. Men hon fyllde ju trotts allt 20 år. Så den rosa/lila/gröna giraffen är nu hennes. Ska väll även tilllägga att jag lyckades följa mönstret andra gången. Första giraffen var bland de första större grejerna jag gjorde, och den blev charmig på sitt sätt, men en viss skillnad blev det ;)









Min nördiga pojkvän fick en överraskning i julas när denna lemming (ovan) dök upp i paketet.



Till födelsedagen nu i maj fick han en lite större variant med ombytta färger.



Tyckte inte den andra fick samma charm på något vis, men gillar dem ändå.



Då sambon trotts allt fyllde 30 år så öeraskade jag även med att göra dessa filurer som tillhör ett spel han tidigare spelat mycket.







Dessa hjärtan har jag redan visat, men inte i virksammanhang. Det är ett rött och ett svart hjärta som mamma fick på sin födelsedag.



Ne nu ska jag börja packa mig iväg till skolan. Ha en bra dag!



KRAMAR // fiffi
 
1 Lilly:

skriven

Hihi, är skitkul att följa din utveckling! :D Lemmingarna (plural på det var klurigt...) blev fräna!