Morongåvan

Kommentera
Hej!
Då var det dags att uppdatera igen tyckte jag. Denna gång med an blandning av bröllopsteama och broderi. Tänkte nämligen visa bild på morgongåvan som maken fick. Mänstret hittar ni gratis HÄR
 
 
 
Nedan är ett foto på orginalmönstret.
 
 
Sedan en bild på det mönstret jag följde. Jag målade nämligen om lite detaljer så att det verkligen skulle vara vi på bilden.

 
 
Den färdiga morgongåvan :)
 
 
 
Många timmar blev det, men det var det värt. Blev helnöjd! En sak som kan nämlas om det är någon som tänkte använda mönstret är att jag tog en mycket tajt broderi väv, vilket gjorde att varje ruta i mönstret är fyra rutor för att få storleken, men det blev jättebra, då vissa delar i mönstret är uppbygna i fjärde-delar. Men börja i tid, jag satt nästan all ledig tid i tre månader för att få ihop det  :)
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi