Utveckling och framsteg i massor

Kommentera
Hej hopp!
 
Vår lille son blev 4 månader i måndags (helt sjukt va tiden har gått fort!). Denna vecka har det blivit en massa nya saker och framsteg för honom. Han sover nu mer i sitt eget rum (somnar fortfarande hos oss). VI har varit första gången på babysim och babyrytmik. Flaskan funkar bättre. Pappa har lagt sonen själv när jag var borta en kväll ( med endast ersättning som mat hemma). Han har även småått börjat sitta i barnstolen när han äter ur flaska samt håller oss sällskap vid bordet när vi äter.
 
 
 
Nu är sängen tillbaka i barnrummet (gammal bild)
 
 
Maken har nedräkning tills nästa torsdag då han ska bli pappaledig och jag ska sätta mig bakom skolbänken igen. Jag längtar inte lika mycket... Men kommer ju träffa pojkarna mina en hel del i alla fall :D
 
 
Nu ska jag sova inför morgondagens shopping på vip-frukost på HM :D
 
 
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi