Sovormar

Kommentera
Som vanligt är klockan  på tok för mycket, men tyvärr springer klockan ifrån  mig, (känns som  så i alla fall ). Lillebror mår bättre nu och storebrors förkylningar har lugnat ner sig,  men besväras av pollen... 
 
Om jag inte redan berättat det så har maken gjort klart sandlådan 😊 bara tillbehör kvar.  
 
Under våren har jag sytt en hel del tack vare mitt fina syrum😊 Men har varit dålig på att visa det jag sytt, så här kommer sovormarna som jag sytt till grabbarna. Broderade även in deras namn i svansen för att veta vems som är vems😊
 
 
Storebrors orm ovan. Till en början gillade han att leka med ormen, men sedan den lades i hans säng har den fått ligga kvar där. Det märks att han gillar den, bland annat  då han vid läggning kan ligga  och krama och gosa med den.
 
 
Lillebrors orm var tänkt att gå runt hela sängen för att slippa spjälsängsskydd... men ibland blir det inte som man tänkt sig. 
 
 
 
Nu ska denna tröttis mata och sedan sova. God natt.
 
 
 
KRAMAR // fiffi