Nu är det mycket..

Kommentera
Jag har inte hunnit uppdatera bloggen senaste tiden då det varit fullt upp. Lillebror och jag stannade kvar en stund på sjukhuset men blev utskrivna för ca 2 veckor sedan. Lillebror har dock rasat i vikt så i helgen blev vi inskrivna på barnavdelningen som nu har lite extra koll på honom, men han har börjat gå upp i vikt i alla fall, så vi är på permis :)
 
I övrigt så har storebror fyllt två år och vi har hunnit med födelsedagskalas med kompisar och en del av släkten. Mer kalas med släkten blir det i maj :)
 
Jag har även hunnit sy sängormar, men har inte hunnit ta någon bild på dem då dygnet består av att ge mat till lillebror och passa på att umgås med storebror övrig tid. Ormarna var nästan klara innan lillebror föddes, men då jag ville brodera in barnens namn i svansarna var det lite svårt att bli klar med lillebrors orm innan förlossningen.
 
Som sagt har det blivit en del vistelse på sjukhuset för mig och lillebror och när vi är hemma så blir det mycket amning/matning, så jag försöker ge storebror så mycket tid  jag bara kan. Nedan är bilder från vår senaste promenad häromdan då det plockades mycket kottar och vi såg många myror!
 
 
 
 
 
Det är verkligen underbart att se storebror upptäcka världen och utvecklas! det är även fantastiskt roligt att se att han tycker så mycket om lillebror. Han ska hålla, trösta, klappa, pussa och krama honom hela tiden :)
 
Vill även passa på att tacka för all uppvaktning på min födelsedag!
 
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi