Förskoledags och tröjor

Kommentera
Som jag berättade i tidigare inlägget så är tanken att sy klart en utklippt tröja till mig och sedan låta symaskinerna få vila lite. Men när storebror tar fram tyg och lägger en beställning så är det klart att jag kan sy "bara några tröjor till". Tänkte att det går ju fort, så när jag klippte ut hjärt-tröjorna blev det även med fordon på. Ikväll blev jag äntligen klar med tröjorna. Har fortfarande tröjan till mig kvar... Men snart kanske det går att städa i syrummer och fokusera på andra utmaningar. Hann i alla fall sortera lite tyg nu på kvällskvisten.
 
Så här blev tröjorna i alla fall :)
(bild med resp utan blixt)
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag var faktiskt lillebrors första dag på förskolan :) Kul att se att han verkade gilla avdelningen, även om det bara var en kort stund. Hade dock svårt att få in honom då han trivdes i vattenpölen på gården.
 
 
 
Ne, nu ska här sovas. God natt!
 
 
 
KRAMAR // fiffi