Underbara ungar och sydda presenter

Kommentera
Som jag skrev i förra blogginlägget så har jag hunnit sy mer sista tiden. Hade med mig denna syskonmatchning till L och A.
 
 
 
 
Sen har jag även sytt denna klänning till barnens kompis. Blev riktigt nöjd med den!
 
 
Så nu var tanken att avsluta alla sömnadsprojekt och fokusera på mer träning. Men medan jag sydde klänningen ovan kom storebror in i syrummet, började rota bland tygerna i skåpet och tog fram ett tyg som jag hade tänkt sy till mig själv i och sa att han ville ha en hjärt-tröja. Mammahjärtat smälte så klart! Så nu håller jag på med varsin hjärt-tröja och varsin tröja med fordon på. Och sen ska symaskinen få vila....
 
 
Underbara bustroll! Vad jag älskar er! Här iförda hemmasytt och lillebror puttar gladerligen storebror i traktorn hos grannarna :)
 
 
Tydligen efter att jag har åkt till jobbet så har de haft frukost-picknick i lekrummet.
 
 
 
KRAMAR // fiffi