Utelek, tjejkväll och mycket mer

Kommentera
Här har vi ingen lugn stund :) Denna vecka har bjudit på utelek, förkyld pappa, öppna förskolor och mycket lek och bus.
 
 
 
Bild från i tisdags då 2 timmar spenderades i lekparken efter dagis :) till sist blev det en rejäl snögubbe :)
 
 
Just nu är vi en hel del på öppna förskolan med kompisar, vilket är givande på många sätt. Senast testade storebror en för honom ny tecknik när han ritade. Tidigare i veckan fick vi även testa ett för mig nytt sorts "slime" med frigolitkulor i som lufttorkar. Man kunde göra massa kul med denna formbara massa.
 
Igår var det tjejkväll för fulla muggar. Till sist fick jag se filmen Bad moms, så oerhört bra enligt mig!
Tack alla inblandade för en toppenkväll!
 
Idag har vi spenderat dagen hos komisar med mycket lek, bus, lego, play doh, kladdkaka, god mat och en massa annat kul däremellan! Grabbarna somnade snabbt och jag hann sy klart en tröja jag tidigare påbörjat till mig själv :)
 
Nu är det God natt för i morgon kommer svärföräldrarna samt B&G så det ska bli riktigt kul!
 
KRAMAR // fiffi