Prag

Kommentera
 Hej hopp!
Fullt ös medvetslös är tempot vi fortsätter hålla i tillvaron ;) Har hänt så mycket sista tiden. Har satsat mycket på kost och träning. Så oerhört kul att det dessutom ger resultat.
 
I mellandagarna förra året bestämmde jag mig för att börja göra album digitalt och framkalla. Dock insåg jag att alla bilder som jag trodde va sorterade, inte va det... Så nu har jag sorterat år 2014 och 2015. Ikväll blev jag även klar med första utkastet på 2014 års album. Börjar dock kännas som att jag jobbar i motvind med tanke på att det har tagit snart 1 år, men då är det ytterligare ett år som ska bildsorteras och göra album av.
 
Men åter till rubriken så var jag för ett tag sedan i Prag med mina fantastiska kollegor :) Här är ett litet axplock från resan som bla innehöll En stadsvandring i sitt eget slag ( ca 1 mil lång), konferens, kalkgrottor, pirat restaurang och en massa skratt.
 
 
Vacker utsikt över staden.
 
 
 
Så häftigt med kalkgrottorna. Om jag minns rätt så gick vi ner 42 m under marken och sammanlagt ca 500 trappsteg längs rundvandringen
 
 
 
 
Medeltidsrestaurangen bjöd på underhållning bland annat med musik, magdansöser, eldfäktningoch en orm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var fantastiskt gott! Grillat bröd som kunde fyllas med glass eller som jag köpte, med färska jordgubbar och ljummen nutella.
 
 
 
 
 
 
 
 Det var de. Hoppas att jag hinner uppdatera snart igen! 
 
 
 
KRAMAR / fiffi