Sytt

En kommentar
Jag har en längre tid velat visa samlat hur de hemmsydda garderoberna ser ut. För ett tag sedan så lyckades jag phota nästan allt hemsytt i min och barnens garderob, men har sedan dess sytt nya kläder. Tänkte försöka se om jag får med alla bilder i detta inlägg :)
 
När jag tog de samlade bilderna var det på barnens aktuella garderober, men lillemannen har växt sedan dess, så tyvärr kommer han inte i alla dom
 
Tröjorna nedan har jag sytt till barnen. (Ser nu att alla tröjor inte ens kom med på bild)
 
 
 
Byxor som jag sytt till barnen
 
 
 
Det är ju inte bara jag som syr till mina barn, både min mamma och min kompis Lisa (som driver bloggen Onormaltnormal som ni hittar här) syr också superfina kläder till barnen.  Nedan är nuvarande garderob som mamma har sytt
 
 
 
Nedan är kläder från barnens nuvarande garderob som Lisa har sytt
 
 
 
Men räknar man alla sydda kläder så blir det  mycket mer... Barnen växer ju  ;)
 
Här nedan är klänningar som jag har sytt till mig
 
 
Mina tröjor
 
 

Sedan dessa bilder togs har jag lyckats sy mig en midsommarklänning
 
 
En draktröja med tryck åt stora grabben
 
 
 
 
Fisktröja till lillkillen
 
 
Två par byxor i ny modell (tyvärr upp och ner...)
 
 
Byxorna är tänkta att passa framför allt traktortröja, så ska sy ett par till så de har varsitt par.
 
Det är så oerhört kul att barnen tycker att det är kul med hemsydda kläder och är tacksam över att jag har möjligheten att själv sy och att även mamma och Lisa syr till mina barn <3 Det är så uppskattat!
 
Nu ska vi äta lite helgfrukost och se om vi kan få lite marksten på plats :)
 
 
KRAMAR // fiffi
 
1 Anonym:

skriven

Vad mycket fint du sytt ☺️ det är nog världens roligaste hobby vi har! Lycka till med markstenen