Sommar

Kommentera
Vilken fantastiskt härlig sommar vi har haft! och så mycket vi har hunnit med. Har verkligen försökt njuta. I detta inlägg tänkte jag dela med mig från glimtar av sommaren innan semestern började :)
 
 
 
Det har blivit mycket smoothie både i trädgården och på altanen <3
 
 
Det finns alltid lite tid att pyssla :)
 
 
I födelsedagspresent fick barnen en gungställning med rutchkana som har använts flitigt
 
 
Så härliga sommarminnen och sommarbilder <3
 
 
 
En liten vandring hann jag och barnen med i våras innan det blev för varmt. Men hoppas på fler vandringar i höst när även maken får vara med.
 
 
Skogsäventyr i hemsydda kläder.
 
 
Hittade en fantastiskt fin plats
 
 
När vi började vattna hallonen så blev de riktigt fina. Har blivit mycket fix i trädgården i sommar med tanke på altanbygge och att maken och svärfar har fixat till trädgårdslandet.
 
 
Mina starka grabbar visade glatt upp vad de lärt sig på förskolan. Jag hade ingen aning om hur starka de faktiskt är <3
 
 
 
Trotts vår tidigare inställning till studsmatta, så blev det att införskaffa en. Så barnen har studsat, hoppat och lekt :)
 
 
 
Blev bjudna på en jätte härlig grillkväll i hemtrakterna hos Lisa och Arvid. Har varit så kul att kunna hälsa på oftare hos dem under sommaren :)
 
 
Ljuvlig mat med grillat.
 
 
Spring i benen
 
 
Träffade kor
 
 
Var även på marken där grabbarna höll handen och hade koll på varandra <3
 
 
Resan tog oss vidare till Söderköping och smultronstället där vi träffade svärföräldrarna
 
 
Pinsamt värre så var det första gången som jag inte orkade äta upp glassen... men gott var det
 
 
 
Barnens glassar var stora dom med, dock inte riktigt lika stora som de andra.
 
 
Efter glassen blev det ett äventyr att ta sig upp till utkiksplatsen på Ramunderberget. Jag är grymt imponerad över att båda barnen glatt skuttade upp för alla 316 trappstegen (har ej räknat själv..)
 
 
 
 
Fick även en bild på mig och maken <3
 
 
Det har blivit några oerhört härliga cykelturer i sommar :)
 
 

 
Skogsäventyr med kompisar
 
 
Mumsigt i skogen
 
 
Barnen har hunnit klättra och leka i lekparker
 
 
I början av sommaren blev det även en sväng till Leos lekland
 
 

 
 
En kväll fick jag promenadsällskap av denna kotten :)
 
Mera fantastisk lek med underbara kompisar <3
 
 
Kan väl allt som allt sammanfatta att vi har haft det oerhört bra och har alltid någon lek, något bus eller äventyr på gång  ;)
 
 
 
KRAMAR // fiffi