Picknick och fortsatt sjukstuga

Kommentera
Är så trött på att vara sjuk. Hela familjen har varit sjuka mer eller mindre konstant sedan nyår. Men försöker se det som att vi snart borde bli friska i alla fall. Stora grabben fick ju svinkoppor nyligen och när de försvann fick han öroninflammation. Både jag och maken är rätt risiga nu och mina halsmandlar smärtar konstant så att jag inte ska glömma dess existens. Detta har gjort att vi tillbringat större delen av de sista två veckorna inne. Då vi mådde lite bättre idag och vädret var fantastiskt så fick det bli en liten picknick. 




Det blev äppelklyftor, pågens gifflar och upptäcktsfärd med lek ❤




Att stampa på is som går sönder och att låtsas åka skridskor på isen var underhållande. Även jag rycktes med 😊




Blev flera fantastiska bilder 



Nu är jag helt slut och lägger mig i soffan framför Netflix.



KRAMAR // fiffi