Träningsvärk

Kommentera
Har varit på jobbet idag. Har varit en riktigt bra dag. Men det är jobbigt att ta sig i och ur bilen sammt att gå i alla trappor upp och ner när man har träningsvärk. Körde ett träningspass med mamma igår. Känns verkligen i låren, men det är även lite skönt att man får känna av att man har tränat :)

Cyklade till frissan för en stund sen, självklart ignorerade jag vädret och åkte iväg utan regnkläder. Men som alltid får man sota för det valet, så med regn som stod som spön i backan fick jag öka takten på cykeln och trotts det blev jag genomblöt. Men jag är nöjd, för värmen hemma uppskattades destomer :) Blev väldigt nöjd med klippningen. Toppade endast håret, vilket gjorde att det knapps syns att topparna är borde (ner än att det slitna är borta). IÄ vanliga fall är topparna en decimeter eftersom jag inte kliper mig så ofta, men inte denna gång :D


Men nu är det dags att sova för lilla mig som ska upp vid fem i morgon bitti.

Sov gott och God natt!




KRAMAR // fiffi