Fullt upp och en massa kul!

Kommentera
Nu var det ett tag sedan, men M och jag kom iväg till bion till slut och såg "Skönheten och odjuret". Jag tyckte att den var riktigt bra då de fångat mina favouritscener från den tecknade filmen och lagt till delar som enligt mig gjorde filmen lite bättre.
 
 
 
Blev även restaurangbesök. Mums! 
 
 
Svärföräldrarna tittade förbi och firade barnen och mig på födelsedagen. Alltid uppskattat. Blev ett besök på jensens med :)
 
 
Sen åkte jag på en förkylning..
 
Blev även en härlig prommenad straxt efteråt där dessa bilder togs.
 
 
 
 
Som vanligt är det mycket lek och bus hemma hos oss. Här har pappa och storebror byggt tågbana :)
 
 
Förrförra helgen var jag och storebror på moraträsk. Mamma hade minst lika kul som storebror!
 
 
 
Mycket bus är det även i trädgården med grannbarnen. För ett tag sedan letade barnen nyckelpigor och samla de i en leksaksskottkärra.
 
 
 
 
Har även hunnit grilla på nya grillen :) och blivit bjudna på grillat. Mmm! Får tacka både för mat och trevligt sällskap.
 
 
I helgen som var fick vi besök av mormor och moster :) Blev massor med lek och utflykt till mosters trakter.
 
 
Vattning av trädgården där alla fick hjälpas åt.
 
 
Självklart blev det en massa mat :)
 
 
Mormor och storebror bakade bullar. Mmmm, mums!
 
 
Grabbarna bus hemma hos moster
 
 
Att åka upp i svampen och se på utsikten samt springa av sig är en riktig höjdare!
 
 
Underbara grabbar vad ni är härliga! Och tack för sällskapet Mormor, moster och morbror!
 
 
 
Som vanligt är det långt mellan uppdateringarna, men åh vad vi hittar på mycket skoj. Synd att jag inte hinner uppdatera så mycket här. Men nu är det bra för denna gången. Avslutar med en bild från trädgården. Åh vad det är underbart med trädgård!!
 
 
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi