Sjukt kul helg!

Kommentera

Helgen började med en lång tåg- och bussresa... Jag hade tänkt plugga massor, jag pluggade en del i alla fall.... ;) Nästa gånga jag sitter ca 7 timmar på tåg och buss ska jag inte strunta i mp3:n! När jag kom fram träffade jag A! =) sjukt kul å träffa henne! Det var länge sen!

Efter att ha lämnat min packning hos A gick vi till kårhuset och åt mat och träffade en massa trevligt folk! Slutade med en lek och en massa roliga bilder =) Fick trevligt sällskap på vägen hem och somnade sent, eller heter det tidigt?

Lördagen började med frukost, plugg och lunch i kombination med att träffa folk från A:s korridor. Lunchen blev pyttipanna :) riktigt gott! Men det var dock svårt att få igenom en kniv genom en fryst pyttpanna-klump...

 



Som sagt blev det lite pluggat...








Afick även tag på kameran och photade allt möjligt i korridoren... :)


På eftermiddan blev det risk, eller snarare någon sorts framtidsrisk. Riktigt kul! men det är nog först gången jag blir kallad förädare för att jag tänker själv... :)






På kvällen var det dags för mig att testa vänskaps caps (stavning?) Riktigt kul! Jag är dock inte van vid att dricka så mycket läsk på så lite tid... (vilket innebär att jag inte är så bra på caps)   :)

Efter det drog vi hem till korridoren för att sjunga singstar =) Riktigt kul! Det bjöds även på äppelpaj =) Tack!








Riktigt kul helg!!! Jag har seriöst börjat fundera på att åka dit snart igen!!!


Efter trevligt sällskap på vägen till stationen väntade 7 timmar och 40 min av resa...


God natt! sov sött!

(Just det, är det nån bild ni inte vill va med på så säg till!)