Kallt!

En kommentar

Hejsan hoppsan!

I går var det väldigt blåsigt och kallt! Känndes som om jag skulle blåsa bort. ;) I dagens tidning var det en fin bild från Åre som var lite smått täckt med snö. Enligt tidningen togs bilden igår! Vintern är med andra ord på G, men jag är långt ifrån berädd! Gick till Din sko i dag för att testa vinter skor, men gav som vanligt upp eftersom inga passar. Gick vidare till Team Sportia, men fastnade inte för några där heller... Så jag får helt enkelt frysa om tårna ( om det blir så kallt) tills efter tentan då jag ska ta en snabbsväng till stan för att sedan göra allt som jag skjutit upp pga tentan.  Dvs att jag ska gå på stan, städa, banka upp tavlor på väggarna, ta hand om mina fötter, pynta rummet och en massa annat... I helgen tänkte jag även testaatt baka någon sorts bullar (som jag hittade ett mumsigt recept på), minns inte om det var pizzabullar eller något. Tänkte ha med sådana ( om de blir ätbara) på kanotturen som jag ska anmäla mig till och som går av stapeln på söndag. Hoppas innerligt att snön inte har nått Östersund då, det är nämligen kallt så det räcker för att vara så här tidigt på hösten (säger före detta Åtvidsbon från söder).

Hade en himmla kul metodövning i dag som jag hade sett fram emot länge! Hjälp att äta. Man fick med flit kladda ner varandra och testade att bli matad när man sitter på konstiga sätt. Vi fick även testa passerad kost (smakar definitift inte gott!)



Men kul hade vi! =)


Efter det åkte jag till sjukhuset som varje tisdag ett tag framöver =) Pratade även en hel del med A i dag! mycket trevligt! saknar henne verkligen!!! Tog även lite höst bilder på eftermiddagen med tanke på att den är i full gång.




här är även en lite äldre bild från campusområdet:



Önska mig lycka till med att ta ett rivtag i pluggandet i morgon!

Puss o kram på er! ni ska veta att jag saknar er! <3

avslutear med en gammal bild, från den 15 feb i ettan på gymnasiet, bilden får tala för sig själv ;)




 
1 Thina den fina.:

skriven

Hoppas du har det bra! Kram!