Rubrik

En kommentar

I dag har jag fixat och donat lite... Ska ha möte med en del av faddrarna i morrn :)

På vägen hem från Torvalla hamnade jag hemma hos M =) alltid lika trevligt! Fick även träffa hans kompis H!
Fick lyssna på nice musik och smaka god pizza :)

Tänkte ladda upp bilderna från "nyårshajken" som ja var med på mellan den 1-2/1

Under denna hajk konstaterade jag att hajken innan var under valborg!!  inte undra att jag får abstinensbesvär! Det som var ännu värre var att jag inte minns när jag var på hajk i björs senast!!!!




Det blev vinter i söder i alla fall!  :)







Efter att jag ståt och skalat tre kg potatis fick papperspåsen bli en kockmössa





saknar verkligen scouterna och björs.





Jag och killarna som deltog på hajken (en saknas dock)






Ser verkligen fram emot nollningen näste vecka :)

 
1 E:

skriven

jag fick fundera ett tag vem som saknades på bilden :)

haade kram