sommar

3 kommentarer
Har haft en underbar helg! Pojkvännen har varit här <3

Dessutom var vis i helgen, träffade lite folk som man kännde igen i alla fall :)

Förlåt syrran men du är så himmla söt! Hon skulle för att par dagar sedan sätta upp en hemmagjord parkeringsskylt, det var kul :)

Syster: var är skylten?
Svar: i garaget
Efter ett tag kommer hon tillbaka: var?
Svar: vid väggen
Syster: men jag hittar den inte
När hon till sist hittar skylten börjar hon fästa den i backen och kommer sedan ut med en liten version av slägga i ena handen och halva skylten i den andra och säger: den gick sönder....


Förutom att man jobbar (vilket är kul) och längtar tills flytten är klar, så saknar jag även läger och scouterna. Det är tredje sommaren som jag inte är på läger. Hittade dessutom lite bilder från jiingi som jag inte haft något dataprogram som har kunnat visa dem. (bilder från kristianstad)















Bara tre och en halv vecka tills jag får träffa dig igen  <3







kramar    //fiffi     


 
1 niela:

skriven

2 Dainel:

skriven

Gud vad kul =) Bilder jag inte sett eller minns, Vi får försöka ses någon gång i höst

3 fiffi:

skriven

Jingii! Fick bilderna från en i kristianstads scoutkår. Vi måste verkligen ses i höst! var grymt länge sen sist! Kram