Äventyr, förkylning och snö

Kommentera
Har nu varit i norr. Riktigt kul!  Bodde hos underbara M och I, Tack!!

Blev en del kalas, lek, bus och annat kul! Insåg även hur länge sen det var man la pärlplattor! (det borde man göra oftare!) Träffade även T på en morgonfika. Åt även mat med L, E, och J.

Tänkte även lägga upp lite bilder :)

















Vi byggde ett lego-zoo :)




Fick även tag på en hel del märken =)






Lyckades även bli sjuk. Så jag har varit hemma idag. Suttit i vama mjukisbyxor och en kofta som mormor stickat åt mig. Det var nog var bra att jag stannade hemma, med tanke på att det helt plötsligt började snöa extremt mycket! Hade på kvällen ca 10 cm snö på balkongräcket. Ska dock försöka ta mig till föreläsningen imorrn, eftersom det är den första och enda vi har innan seminariet nästa vecka.





Satsar på att bli frisk till helgen då familjen kommer på besök :) Så det blir KÅREN på freda med syster! jag e pepp!!

Vad passar inte bättre än ett ge goda nyheter som att jag på något vänster lyckades klara första tentan :) (11,5hp är därmed avklarade + att jag troligen klarade metodexaminationen).

Hittade även en liten tråd på blackboard om den tentafrågan som jag insåg kunde ha två svar (eller rättare sagt, en otydlig fråga som kunde tolkas på två sätt), och jag var dum nog att bara skriva ett svar, och självklart det som var fel. Men nu e de så många som har mailat läraren, så de har bestämmt att båda svaren är godkända eftersom det inte var meningen att frågan skulle vara otydlig. :)  Man behöver trotts allt 100% rätt på alla frågor på denna tenta för att bli godkänd, så de vore ju lite taskigt om en sånn sak skulle kugga en.


Men men jag e glad, så nu gäller det bara att bli frisk!







KRAMAR // fiffi