hej hopp!

Kommentera
Då var tentan skriven... Känns väll sådär, har jag väldig tur så kanske jag har klarat tentan, men tvivlar på de. Känndes dock skönt att man kände igen de mesta, bara att man inte kunde förklara allt, samt att de jag inte kunnde var det som jag redan visste att jag inte kunnde eller hade haft tid att plugga in. Men men jag tänkte börja i god tid att ta små steg itaget för att klara omtentan :)

I övrigt har jag tagit de lugnt i helgen, tvättade och bakade kanelbullar med blåbär :)

Nu pluggar jag vidare  med läkemedelsberäkning och praktiska delar som injektion, sond och dylikt.

Planerar att åka till norr innom kort. måste kolla upp de lite mer noga....

Hösten har även kommit hit, och med den även första snön och is på cykelsadeln på mogonen.

Hade ingen härlig höstbild från i år, men en från förra året i norr....








Ha de bra!






KRAMAR // fiffi